Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

vrijdag 11 april 2014

Dank je wel Yvonne voor je info
en daarjuist, tussen het kuisen en de patatten, , nog snel witte stof in een verdunde blauwe oplossing gezet.. nog altijd aan het werken met de originele wateroplossing van de eerste kleur hierboven .. voeg gewoon wat anders toe .. witte stof met ook bedrukte witte cirkeltjes op, maar wordt mooi zo.. zal eens effen katoenen stof moeten kopen.. ik denk dat ik nu weer op het goede spoor zit..na mijn stofverslaving, komt er nu nog een verfverslaving bij, gelukkig kan ik de stofjes die ik nu niet meer mooi vond weer een andere kleur geven..dus is weer geldbesparing en anders liggen de stoffen daar toch maar te liggen oud worden.. Zie er echt naar uit om naar de lessen te gaan van Hilary beattie in augustus http://hilarybeattie.blogspot.be/
..dit gaat mijn creatieve geest totaal veranderen...zegt mijn intuitie.. Stof en verf.. helemaal mijn ding...Ik denk s'nachts al aan de stofschilderijen die ik wil maken ... quilters onder jullie weten dat het dan al heel erg is ....

1 opmerking: