Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

dinsdag 4 juni 2013

het d and A verhaal

Hoe alles begon....

Mijn bedoeling was eigenlijk om nieuwe mensen te leren kennen, ik circuleerde eigenlijk altijd maar in hetzelfde kringetje en wou wel eens iets nieuws beleven.
Op aanraden van een werknemer van 1 van mijn leveranciers  zette ik mij dus op een datingsite...
Als je daar al die profielen leest, begrijp je ten eerste niet dat er zoveel mensen gescheiden zijn..
Mijn god, allemaal de perfecte mannen, romantisch, lief, gevoelig, huiselijk etc...
gewoon te perfect dus, maar kom, ik kan heel goed relativeren en mijn gevoel voor humor kan alles aan...
Ik kan jullie wel zeggen dat ik soms slap lag van het lachen voor mijn pc...
Er waren opmerking zolas.. ik zoek een vrouw waar een hoekje af mag zijn, maat 5 a10 kg mag wel , etc...hilarisch dus...
Gelukkig had ik in mijn profiel gezet dat ik alleen maar nieuwe mensen, vrienden... wou leren kennen...
Maar ik denk dat alle mannen daar op die site dat niet goed begrepen.hahahha

Ik stond dus een paar  weken op deze site en daarna had ik er al genoeg van... Mijn god, wat een stomme mannen ... Als ze graag een mooie plant in huis haalden moesten ze zeker niet bij mij zijn.

Ondertussen had ik een afspraak gemaakt met een man die een dagje bij mij kwam wandelen in Bouillon... deze man dronk bij nadia zoveel bier dat hij bij mij in de zetel in slaap viel voor bijna 2 uur... Positief aan deze man was dan wel dat hij zich wel op zijn gemak bij mij moest voelen hahahhaah
Zie het nog voor mij... Je kan je reeds de grappen bij nadia hierover voorstellen..

De tweede man die mij,  wou ontmoeten, belde me enkele keren op en had er al echt geen goed gevoel bij...Hij begon al direct mijn leven te regelen... Ik was daar zo van over mijn toeren dat ik  al huilende  naar Yvon belde ....  En ik heb uiteindelijk , naar yvon haar raad geluisterd en deze man gewoon naar de donder gestuurd...
Maar ik walgde zo van al die mannen dat ik me dus na afmelde ...
Ik had eerder  al een mail gekregen van deon , ook hij zocht alleen mijn nieuwe vrienden en we mailen elkaar een tijdje over heel gewone dingen...over mijn en zijn leven...gewoon leuke algemene conversaties
Maar door die 2 tegenvallers dacht ik dat hij ook weer zo een stomme vent was die mij zo nodig wou versieren... dus ik in mij kwade bui ook alle mails etc..gewist en hem een week niet gecontacteerd..tot ik een sms kreeg hoe met me ging, of alles ok was... en zo is eigenlijk alles begonnen..
Na een tijdje mekaar gezien en we zijn diezelfde avond nog gaan dansen..ons gewoon heel goed geamusseerd...
We zijn samen een lang weekend naar bouillon geweest en sedert 10 mei zijn we dus samen...
Dus jullie zijn nu op de hoogte...
Zaterdag wordt ik 50  , deon is er 49... dus ik zit hier wel met een jongere man...Maar ik kan deze zeker aan... Daar zal niemand van jullie aan twijfelen zeker ????? :):):):)):):

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het fijn voor je dat je een maatje hebt gevonden, en dat je hem aan kunt.........:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn voor je Hilde, heerlijk om gezelschap te hebben!
    Succes verder en oh ja, ik heb ook een jongere man, al bijna 26 jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fijn voor je . Geniet er van .

    BeantwoordenVerwijderen