Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 25 mei 2013

voor mijn volgers

Heb gisteren iets gedaan met deze blog, weet niet echt wat, maar ik kan mijn volgers niet meer zien..
Willen jullie me een seintje geven indien jullie een mailtje krijgen met een nieuw bericht over mijn blog... Ga het proberen in orde te krijgen ....

En volgende week ga ik ook nog het verhaal vertellen van Deon Sylvester en Hilde de Breucker

 photo DSC05177_zps142d00dd.jpg


 photo IMG_1196_zps3b420228.jpg

4 opmerkingen:

  1. Er staan 22 volgers aan de rechter-zijde.
    Ik volg je al een poosje
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je ook al eventjes, en krijg ook nog altijd bericht als jij een nieuw bericht op je blog plaatst.
    Trouwens je hebt een heel gezellige blog :-) en ben altijd blij te zien, dat je een nieuw bericht gepost hebt.
    Groetjes isabelle
    x x x
    x x
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie man....past goed bij die mooie vrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend!!! Ik ben mijn volgers ook kwijt. Zie ze niet meer op mijn blog terwijl anderen ze wel zien. Vreemd. Bij jou lijkt de hele rubriek te zijn verdwenen. Zou het spoken bij Blogger?

    BeantwoordenVerwijderen