Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 25 mei 2013

mijn nieuw bed

Vanochtend rond 8.05 u waren ze hier met mijn nieuwe boxspring....

Ik kocht ooit deze luxe matras bij Tandy in Lommel,

 photo IMG_1231_zpsd4563a54.jpg

 maar een 8 tal maanden geleden bestelde ik deze boxspring bed voor mijn toekomstig appartement..

 photo IMG_1233_zpsee629880.jpg

Spijtig genoeg zijn er dingen gebeurd waardoor ik het appartement toch niet kon bewonen, maar mijn bed was ondertussen wel besteld...
Had aan de winkel gevraagd om mijn bed toch in stock te houden, maar moest dus een oplossing vinden hiervoor... Uiteindelijk , na wat meetwerk, paste dit bed van 1.60 m breedt dus perfect tussen mijn tafel en muur...
En deze morgen waren daar dan 2 mannen die alles naar boven sjouwden...
Ik zie ze alsmaar stukken naar boven brengen en ik denk bij mezelf, dit is toch niet de kleur die ik bestelde ???   Ik begon al aan mezelf te  twijfelen.. Plots hoor ik 1 van die mannen zeggen, ...... we hebben het verkeerde bed meegekregen...
Dus zij terug naar de winkel om mijn eigen bed te gaan halen... Terwijl ik zit te wachten begon ik al te denken, misschien is er toch iets verkeerd gelopen en moet ik weer een 6 tal weken wachten , je weet maar nooit...
Maar neen , uiteindelijk heb ik dus een fantastisch bed, denk dat ik in de toekomst meer op dit bed ga liggen dan op mijn stoel ... Het is in gebroken wit/creme...in een soort brut linnen... mooi ...ben er nu al helemaal weg van...

 photo IMG_1236_zpsec5ad922.jpg
 
 
Heb er dus mijn quilt op gelegd en dit is dus het resultaat...
 
 
 
 photo IMG_1234_zpsa7d84b6e.jpg
 
 
Moet nu nog alles opruimen en sommige dingen een nieuwe plaats geven, zal ook een nieuwe lamp moeten kopen , want de oude past daar niet meer tussen....
Ben superblij, ga hier zeker lekker in slapen yes....
 
 

 


3 opmerkingen:

  1. Wow mooi bed Hilde. Daar zul je heerlijk op slapen. Zekeer met zo'n schitterende huilt er op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Móói! Ik dacht dat dit voor Ssr. was?

    BeantwoordenVerwijderen