Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 23 mei 2013

hallo allemaal

Volgende week start ik weer met mijn blogleven ...
ik miste jullie verhalen, doordat ik zoveel op facebook plaatste volgde ik jullie verhalen op de  blogs niet meer... dus ga ik vooral verder .. hier en op Facebook...
tot volgende week  zwaai

1 opmerking:

  1. Hahahahahahaha, je gaat ons vanzelf missen!!!
    Hoe is het met je kunstwerk?? heb je daar al een foto van???

    BeantwoordenVerwijderen