Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 6 januari 2013

ROZEN

Vandaag ben ik al een  hele tijd (denk gerust , heel de voormiddag, )  pinerest foto s van andere creatieve mensen aan het bekijken.
Een voordeel van dit medium is dat je zoveel kan zien en kan bijleren, maar ook dat je soms op heel leuke blogs terechtkomt.
Hieronder een blog link welke ik jullie niet wil onthouden.
Leuk om te doen ...  Ergens in mijn hoofd begint er reeds een rozenkussen te groeien.
En wat zo leuk is aan dit stoffen bloemetje, ik kan het doen achter mijn toog als ik geen klanten heb...
kijk er even naar , ook haar blog is prachtig.



Photobucket

En ook haar filmpje is leuk.
Alleen zou ik de lijm vervangen door alles vast te zetten met een kleine steek kwestie om het kussen te kunnen wassen.
 


En toen kwam ik ook een foto tegen van deze quilt.  Al jaren ben ik weg van dit patroon en alhoewel iedereen weet dat ik zelf mijn quilts teken  kan ik van deze blok maar geen tekening en patroon maken . Zit zeker een blokage in mijn hoofd voor de eenvoudige patronen smile smile
Daarom deze vraag :
Wil iedereen deze foto op zijn blog zetten en info hierover vragen.  Wil hem graag maken.
Als ik de naam van het blok weet kan ik weer verder. Of wie me site kan geven van patroon...
Bedankt alvast xxxxxxxxxx

Photobucket



Ik zie mijn rood kussen , waaraan ik nog brei er al helemaal opliggen smile smile
 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb het blok getekend in EQ7 hoe groot wil je hem hebben, dan maak ik er een pdf van, of als je eq 7 heb wil ik je wel het eQ bestand sturen, via mijn blog kan je me mailen.

    BeantwoordenVerwijderen