Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 19 januari 2013

oude deur

Ik heb aan Carine in Bouillon  gevraagd of ze mijn oude schuur wil leegmaken.
Ze mag alles houden wat ze in haar kachel kan opstoken.
Maar zelf heb ik enkele leuke dingen opzij gezet om nog even te hergebruiken.
Er stonden  nog enkele oude deuren op de vliering en ik wil er dit van maken.
Om als salontafel te gebruiken , want diegene die er nu staat, komt nog uit de gite en is zeker niet mijn ding.

Nadia haar nieuwe vriend heeft alle ijzerwerken gedaan in mijn gite en gaat dus ook het onderstel maken voor deze nieuwe tafel.
Ben heel benieuwt wat het gaat worden.

Hieronder al enkele foto's die ik hem heb meegegeven om hem een idee te geven wat ik eigenlijk wil.
 photo Vintage20JF_GE205191-b_zps36d97497.jpg
 
 photo eclectic-coffee-tables_zps908afd04.jpg
 
 
 
En deze foto kwam ik tegen op een andere blog.
Ik heb enorm veel vogels in mijn tuin en lijkt me wel leuk om zelf te maken , maar ik vraag me wel af of de zaadjes er niet uitvallen als je het gat maakt waar ze de zaadjes moeten opnemen.
Ik ga maandag enkele goedkope houten lepels kopen.
 
 
 
 photo 2012-12-3018_12_59_zps4d4616d4.jpg

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen