Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 5 januari 2013

naaimachineschuifje

Men gaat even naar de winkel en men koopt enkele witte en paarse hyacintenbollen.

Je neemt een kijkje op je zolder...

Blijkt dat er nog 2 houten schuifjes liggen  van een  heel oude naaimachine, waarvan je het onderstel gebruikte in je badkamer.

Wat groen mos en je hebt een leuke bak met bloemen die binnenkort heerlijk staat te geuren.


Photobucket

Photobucket
 
Ik had nog 1 bol over en ik plante deze in een mooi rieten bloempotje.
Deze staat hier nu naast mij op mijn bureau...
Kaarsje aan en meteen sfeer...
 
 
 
 
Photobucket
 
Deze compilatie stond gedurende de feestdagen op mijn tafel en iedereen vroeg waar ik het bloemstuk had gekocht....
 
Voor Nadia kocht ik ook een paar bollen en plaatste deze in oude glazen die er perfect voor waren gemaakt... zo leek het....
Donderdagvoormiddag stonden ze daar al heel lekker te geuren.
Mooi, origineel en niet duur.
 
 
Dus naaimeisjes, zeker een leek idee om in de naaikamer te zetten.
 
Enige negatieve noot is dat is de boeken die ik bestelde in Engeland , na 3 weken nog, niet  zijn toegekomen.  Wat op zichtzelf heel raar is, want ik bestelde daar al heel veel boeken en heb nog nooit een probleem gehad. We wachten rustig af.
 
Mijn breiwerk is reeds een stukje langer geworden en ik moet volgende week wol gaan bijkopen.
 
Photobucket
 
En ik heb dus geprobeerd te haken met die speciale haakpen op het gaas en is dus al zeker niets voor mij.  Maar ik ga ze nog wel kunnen gebruiken voor iets anders.  Geen man over boord smile .

En hieronder nog enkele beloofde foto's van mijn huis.
Muren  en  pladfonds geschilderd.  Wat een verschil hé...


Photobucket
 
 
Ik kocht verleden zomer de sofa, in de winkel was hij helemaal mijn ding , maar nu hij bij mij thuis staat ben ik er heel wat minder tevreden over. 
Maar ja , ik kan hem moeilijk vervangen hé.

Het probleem is dat mijn living te smal is om twee sofa's te zetten en ik dacht dat dit dus een oplossing zou zijn. Het leder is van een mooie rode warme kleur, maar toch...
 
 

Photobucket

 

 
Photobucket
 
 
 
Volgende keer plaats ik foto's van de tuin in aanleg.....
 
leuk weekend !!!!

2 opmerkingen:

  1. Het wordt steeds mooier in je huis! Het breiwerk vordert ook al....en je hebt met de bloembollen ook al een vleugje lente in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je huis prachtig geworden. Je hebt echt eer van al je werk. Wat zal je er nu van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen