Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 31 januari 2013

ja ik ben erbij

Ja aaaaaaaaaaa,...........

ik heb eindelijk bericht gekregen van  carla ,  de kunstenares waar ik zo graag een curcus van zou willen volgen.


Zondag 7 maart  ga ik een abstract schilderij maken met verf en stofjes.

Ik heb haar juist aan de lijn gehad , een leuke toffe vrouw lijkt het me ..

Hieronder een artikel over haar. 
Hoe ze na haar ziekte weer verder gaat ..
Een sterke vrouw met veel karakter lijkt het me,

http://www.tegenkanker.be/anders_leven_na_kanker_carla_torhoudt


Ben heel nieuwschierig hoe het in zijn werk gaat gaan...

We moeten allerlei dingen meebrengen en ik denk dat ik een mooi quote ga opzoeken om in het schilderij te verwerken.

Ik hou jullie zeker op de hoogte en zal het resultaat laten zien, want we maken een werkstuk dat soms meer dan 30 lagen kan bevatten en het is normaal af in de les.  Dus ...

Mijn dag kan niet meer stuk !!!

Misschien wordt dit mijn nieuwe uitdaging..
Je weet het maar nooit hé  :):):):)


4 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Ik had al op haar website een kijkje genomen....en deze workshop is echt iets in jouw straatje....veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier! Ik heb in het verleden ook abstract geschilderd met verf en allerlei materialen. Heerlijk ontspannend en het resultaat is vaak heel verrassend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je heel veel succes en plezier. Natuurlijk ben ik héél benieuwd naar je kunstwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hoe bevalt het? Al mooie resultaten?

    BeantwoordenVerwijderen