Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 20 december 2012

wat ga ik nu eerst doen ???

Nu ik weer over meer vrije tijd beschik , heb ik alle tijd om me weer bezig te houden met mijn hobby.
Maar het quilten ben ik een beetje moe, al liggen er hier nog verschillde projekten die nog moeten worden afgewerkt
Maar ik kwam op het internet leuke dingen tegen die je kan doen met stof, oude tshirts etc
En toen ik deze eerste video zag ben ik verder gaan zoeken natuurlijk



Ik heb haar boek besteld en hopelijk kan ik het zondagnacht vinden op mijn ordinaire mat in Sensenruth smile
Deze onderstaande video geeft een techniek weer om heel snel en op een leuke manier een tshirt te scheuren




En de derde video geeft dan weer een andere mogelijkheid weer om stof te hergebruiken



Maar ik ben ook helemaal weg van deze techniek


Photobucket
locker hooking



Ik belde reeds met een winkel in mechelen en ze hebben de speciale haakpen om dit ding te kunnen maken

Op het internet zijn zo veel verschillende dingen te vinden die je kan maken
Volgende week ga ik naar de breiwinkel en zie wel hoe en wat ik ga doen
In elk geval, ik ga nu oude lakens en tshirts vragen en bewaren
Heel leuk om tapijtjes te maken voor de slaapkamer in Sensenruth

3 opmerkingen:

  1. Is wel een heel anere techniek zeg. Die laatste lijkt me fantastisch. Jouw kennende zien we er nog wel meer van,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger knoopten wij vloerkleden van stroken die van oude jersy kleding waren gemaakt. Onverwoestbaar maar ook niet te tillen zo zwaar.

    BeantwoordenVerwijderen