Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 22 december 2012

iedereen een leuke kerst gewenst

Ik wens iedereen een heel leuke kerstperiode.

Zondagnacht vertrek ik naar huis, ik zie ernaar uit want ik ben al drie weken niet meer naar ginder geweest.
Maandag ga ik Nadia helpen met bedienen , weer lachen geblazen en dinsdag ga ik gewoon lekker genieten van mijn huis..  Ik breng zoals verleden jaar de kerstdagen alleen door.  Heb hier totaal geen probleem mee.
Het is niet dat ik nergens heen kan, maar ik vind dit niet echt nodig. Ik hou van de sfeer van kerst maar voor mij hoeft dit niet in familieverband.  Geen verplichtingen voor mij.  Tijdens de Nieuwjaarsperiode komen mijn zus en mijn broer langs en gaan we , voor de kenners, naar restaurant La Casa het oude voor het nieuwe jaar verwisselen.

Dus aan allen een STRALEND KERSTFEEST.

Ik heb enkele maanden geleden Anna leren kennen, zij en haar familie komen uit niet europees land, de naam ontsnapt me, sorry.
Verleden week is haar dochter van 20 j overleden aan kanker.  Voor deze mensen die reeds zoveel meemaakten, want je verlaat niet zomaar je geboorteland, vond ik deze tekst zo passend bij het kerstgebeuren.  Dus om af te sluiten,  niet een foto van  kerstkaart maar een wijze quote.

Photobucket

1 opmerking: