Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 4 augustus 2012

helemaal mijn ding







Ik ben altijd al gek geweest op huizen inrichten en alles hermaken en hergebruiken. Soms zit ik s'morgens , tijdens het wakker worden met een sterke kop koffie smile, in mijn huis naar alles te kijken , te verplaatsen etc...  Ik kan er niet genoeg van krijgen. Dikwijls denk ik : wat een geluk dat ik dit huisje heb gevonden.
Ik denk eigenlijk dat ik wat verliefd ben op mijn stenen huisje. Ik denk dat al wie er al geweest is het wel zal begrijpen. :):):):):)
Ook ben ik al een hele tijd bezig met foto's te bekijken van interieurs die ik mooi vind.
Een hele usb stick heb ik er al mee gevuld. 
Spijtig genoeg is mijn huis nog altijd niet verkocht.. dus nog even gedult voor ik aan de slag kan gaan.
Maar toen ik deze foto zag was ik helemaal verkocht.  Deze foto geeft nu eens perfect weer hoe ik alles wil gaan inrichten.  Hieronder nog enkele foto's die ik zo mooi vind.
































Als je even tijd hebt om hele leuke dingen te zien, moet je even surfen naar deze site...
je kan je abonneren op hun nieuwsbrief... doen dus

4 opmerkingen:

  1. Wow, heerlijk licht en toch niet kil. Mooie inrichting Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit past precies bij je huis.....en bij jou! Erg mooi, het is wit, maar met een romantische touch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb jouw huis niet gezien maar jouw quilts wel en die passen heel mooi in deze inrichting.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad een lief huis en met de inrichting komt het zeker goed. De middelste foto vind ik niet zo met al die krulpoten maar de eerste en de derde zijn geweldig. Kijk eens op mijn blog, linker zijkolom, 'A little bit of heaven' en 'Shabby Cottage'. Misschien vind je daar ook nog leuke ideeen. Veel succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen