Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 19 juli 2012

ik heb gelogen

Ik heb gelogen, ik geef het grif toe, al was het niet mijn bedoeling....
Als je het onderstaande bericht leest , beweer ik dat mijn quiltactiviteiten op 0% staan. 
Maar dat is niet echt helemaal waar.
Tijdens de maand juni heb ik deze blokken aan elkaar gezet, zie eerdere berichten.

Photobucket



Photobucket


En ik ben begonnen aan de flying geesjes  smile en ik doe ze  met de hand.

Photobucket 

Ik  wil deze quilt afgeboord zien met de gansjes, alles ligt al geknipt en is reeds aan elkaar gespeld.
Dus kan weer eventjes verder met naaien.....

Ook kocht ik al deze stof voor een volgende quilt , wanneer is de vraag,  smile smile .


Photobucket


Photobucket

Het is een stoflijn van haar : joanna figueroa

De stofjes verwerkt in de quilt zijn ook van haar. 

Ik volg haar blog regelmatig en krijg ook haar nieuwsbrief.  Ga even kijken , echt de moeite waard.

2 opmerkingen:

  1. MMmmmm, mooie stofjes!!!! Zal wel een hele mooie quilt gaan worden......Wel op tijd aanvraag indienen voor doorquilten...heb het een beetje druk LOL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stofjes!!! Weet je waar ik erg naar uitkijk? De quilt van alle blokken die iedereen heeft gemaakt voor jou. Wanneer krijgen wij die te zien? ;-)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen