Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 19 juli 2012

ben er weer

Eindelijk hoor ik jullie al zeggen...
Eindelijk nog een nieuw bericht van hilde uit belgie... smile

Zou ik me moeten schamen ????  Neen, dat ben ik totaal niet hoor.
Iedereen heeft periodes in zijn of haar leven dat je het heel druk hebt, gewoon geen zin hebt om iets te doen.  En dat is er wat er hier is gebeurd.
Het quilten staat hier praktisch op O% en kan ook de reden daarvoor niet echt vinden.   Ik heb me momenteel aangesloten bij de bibliotheek en ik lees dus heel veel.
Ook ben ik nog altijd volop aan het werken aan mijn huis.  Momenteel heb ik de pladfonds van de keuken geschilderd.  En dit weekend, 21 juli is het in Belgie een officiele feestdag.  Dus sluit ik zaterdag, zondag en maandag.
Drie dagen vrij, wat een luxe voor mij.
Al zat deze vrije tijd worden opgevuld met het verven van mijn pladfond in de eetkamer en het verhuizen van mijn spullen uit bouillon.
Ik heb in mijn dorp - sensenruth - een hele leuke vrouw leren kennen .. Carine, iemand die mij nu zondag help verhuizen met haar vriend.  Ze komt eigenlijk uit mijn streek en ging ginder wonen omdat haar overleden man in Bouillon woonden.

Hieronder een foto van mijn werk.
De keuken is nu veel helderder dan ervoor...  denk dat ik de muren in dezelfde kleur ga zetten.
De foto geeft eigenlijk niet de juiste kleur weer, is veel donkerder wit... is
JAmes-white

Photobucket

Ondertussen hebben we mijn verjaardag gevierd en die van Chicho ( die ondertussen weer voor 5 weekjes naar spanje is vertrokken olé )

Deze bloemen kreeg ik van cc, en als je naar de foto kijkt , is het alsof hij lacht of hij tandpasta moet promoten smile smile ...
Ik ben wel erg verwend geweest tijdens mijn verjaardag.






Photobucket

Photobucket


Photobucket


Chicho kocht me een nieuw uurwerk, Nancy een hele mooie handtas, Michele en Stef gaven me schooheidsprodukten van clinicq ( ik zal deze wel kunnen gebruiken voor mijn 49 j zeker  smile ), van Martine een prachtig hartje met hangertje in Swarovski steentjes, gastendoekjes van gerda en germain, van broer kaarsen , bloemen en kaartjes , pranilles van agnes.

Photobucket

Dus ik kan weer verder voor een tijdje ....
Mijn huis in Bouillon is nog steeds niet verkocht... maar daar maak ik me niet druk om, ik heb alle tijd en wil de juiste mensen voor het huis hebben en ook de juist prijs natuurlijk smile ..

Ik ga proberen om toch elke week iets te schrijven zodat ik jullie op de hoogte kan houden van mijn doen en laten.
Ik ben ook nog bezig met iets heel nieuw ... maar daar later meer over..

Allemaal een leuk weekend en groetjes






1 opmerking:

  1. Fijn weer wat te lezen over je belevenissen. Je keuken ziet er in ieder geval lekker licht uit ..... Hier staat nog steeds iets voor je keuken maar dat weet je he? Dus als je in november hier komt niet vergeten hoor....

    BeantwoordenVerwijderen