Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

dinsdag 17 april 2012

film

Yvonne, die altijd mijn quilts doorquilt voor mij , heeft een you tube filmpje gemaakt over mijn bedquilt.





Hij zal weer mooi worden. daar ben ik zeker van.
Begin mei komen zij en haar familie een weekje naar Bouillon en gaat ze ook de quilt meebrengen die hieronder afgebeeld staat.  Ik heb echter nog steeds geen naam gevonden.  Maar ik blijf zoeken  smile
Hieronder een foto van de quilt in het filmpje.

Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Prachtige quilt en mooie kleuren!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Hilde, om het filmpje op je blog te zien....Werner heeft het met veel plezier gemaakt.
    Wat ziet de quilt er leuk uit zeg, zo over het hek in Gite B.
    We zien je graag hoor, over 2 weken!!

    BeantwoordenVerwijderen