Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 26 februari 2012

nog alleen een naam

Nu alleen nog een naam vinden voor deze quilt en de randen afwerken.
En er is weer een ufo klaar.

Het begon eigenlijk allemaal met  haar blog en de florabunda bom.
 .
Kijk even op haar blog, momenteel heeft ze weer heel mooie projekten om te maken.
In mijn vorige berichten, jjjaaa een hele tijd terug natuurlijk, konden jullie het projekt volgen en daar ik nooit een quilt namaak werd er eerst dit gemaakt.




Photobucket


In het middenstuk had ik een tekst geborduurd, maar na wikken en wegen besloot ik deze weg te laten.
En daar ik misschien niet genoeg witte stof meer heb , ben ik bezig deze tekst eruit te halen. 
Gisteren voormiddag heb ik me achter jarno gezet.  En hij was supperblij natuurlijk.  Het was al bijna een jaar geleden dat ik nog met hem samenwerkte.  Maar het klikte terug meteen....  gelukkig......
Dus alle blokken mooi gesneden op 33.5 cm op 33.5 cm en dit is dus het resultaat.

Photobucket

Photobucket

Natuurlijk blijft er nu 1 blok over die ik niet kan gebruiken.  Maar deze leg ik mooi opzij en misschien maak ik er later een kussen van. 

Photobucket


Straks ga ik de witte boorden er aan zetten.  Ik ga hem even door het water halen ,want er zitten nog pot
loodresten op van het patroon dat ik op de stof tekende. 
Daarna ga ik verder werken aan mijn blokken van beyond the cherry tree ...

En ik bestelde ook een bundel fat quater stof van fig tree.  Gewoon om mezelf te trakteren en het feit te vieren dat ik weer het quiltvirus te pakken heb.  Als deze prachtige stoffen toekomen vanuit Amerika laat ik allen onmiddelijk meegenieten natuuulijk smile smile



6 opmerkingen:

  1. O wat schitterend,

    Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kunt echt netjes appliceren. Wat een gave.

    Een naam verzinnen vind ik ook altijd zo moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden! En het tekstblok...dat komt vanzelf weer van pas in een andere quilt. En een naam? Die komt ook zomaar een keer boven borrelen....Leuk dat het virus weer heeft toegeslagen....het gaat hier ook weer kriebelen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat maak jij mooie dingen!! ik ben Hilde en ben ook van 1963! en ik weet heel niet hoe ik je gevonden heb hier, maar ik ga je zeker volgen...wat is dit allemaal mooi! en ik kan het niet maar wil het ooit eens leren...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De quilt is af hoor....en erg mooi geworden!! Nog even wachten en dan zie je hem zelf weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer een jaar geleden dat we elkaar zagen, drie maanden dat we elkaar spraken en vandaag op je verjaardag zul je het wel te druk hebben. Dus daarom maar op deze manier. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele mooie zonnige dag en nieuw levensjaar gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen