Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

dinsdag 21 februari 2012

ik heb het terug gevonden

JA..................  IK HEB HET TERUG GEVONDEN  !!!!!!!!

"het quiltvirus"
Enkele dagen geleden bezocht ik haar blog en ik zag dit boek ...

Photobucket

Ik heb al haar boeken dus waarom zou ik deze dan niet kopen ?   
En ik heb hem besteld bij cosmox ...
Maar ik moet nog wel een paar weekjes wachten voor hij bij mij in de bus zal vallen want hij komt maar pas aan in Belgie rond begin maart.  Maar dan kan ik ervan genieten. 
En verleden week was het  bij mij thuis een sneeuwparty.  Gelukkig waren de meeste wegen goed berijdbaar.

Photobucket

Maar door al die sneeuw kreeg ik weer zin in het tradionele naaiwerk.
IK had nog genoeg applicatiemateriaal liggen,  maar ik wou weer gewoon stukjes stof aan elkaar naaien.
Dus toen ik weer op mijn werkplek was aanbeland, mijn mogelijkheden / lees stoffen en ufo's / eens bekeken.  Ik had nog een paar projekten liggen die ik moest afwerken.
Daar ik toen niet over voldoende inspiratie beschikte om verder te werken aan de bom van " LOVE is ....  "
lag deze dus nog altijd mooi te wezen in de kast. Maar nu heb ik dus de Jelly roll van Patisserie - van Fig tree - in  stukken gesneden en ik zit weer vol ideeen.  Gelukkig, want ik begon al te wanhopen en heb de laatste maand zelfs met het idee gespeeld om al mijn stoffen te verkopen. Maar neen , ik hervat weer waar ik ben gestopt.  Smile.
Misschien omdat mijn hoofd nu weer leeg is voor andere dingen.  Al de moeilijke beslissingen zijn genomen en ik kan weer de weg inslaan die ik zelf wil
Ik lig s'nachts weer te ontwerpen ,, jjajja a , quilters kennen dat wel , smile smile smile
Hieronder een kleine  foto impressie
De quilt moet in mijn nieuw appartement komen te liggen, dus ik heb nog even tijd, maar past perfect bij het gevoel /sfeer die  ik wil creeren in mijn nieuw nestje

Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket


En nog een leuke aanmoediging was het feit dat Balbina, moeder van ChiCho, mijn quilts zo mooi vond in Bouillon
Ze me vroeg om haar dit ook te leren  Zij spreekt alleen maar Frans en Spaans en daar ik geen  franstalige quiltboeken heb , zal ik het haar moeten leren via voorbeelden
Zij heeft thuis in Spanje geen internet  ;maar het zal ons wel lukken  Ik ga deze week alles voorbereiden, ze blijven nog wel een paar weekjes in Belgie , dus ik hou jullie op de hoogte


2 opmerkingen:

  1. Ben blij dat je terugkomt met quiltnieuws. Er is op korte tijd veel veranderd bij jou en hoop dat het allemaal weer goed komt.
    Quiltersgroeten
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, he..... dat werd tijd... Gelukkig dat je weer besmet bent....... Nu ik nog.........

    BeantwoordenVerwijderen