Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 23 februari 2012

grieks

Maandag ben ik met een aantal vrienden Grieks gaan eten.
Heeeeeeel lekker en we hebben ons heel goed vermaakt.

Photobucket



Zoals je op de foto's kan zien werd er veel gelachen, gegeten en natuurlijk ook gedronken.

Er werden leuke herinneringen opgehaald en nieuwe afspraken gemaakt. 



Photobucket



Photobucket

Ik had beloofd aan Chicho dat ik hem kwam afhalen zodat we samen met 5personen  in mijn auto konden vertrekken.
En toen ik toekwam zag ik hem al in de verte staan met dit boeket in zijn handen.

Photobucket

Heel leuke verassing, want ik hou enorm van bloemen en zeker van witte tulpen,  welke mijn lievelingsbloemen zijn.   Bedankt chich.
Chris en Chicho zaten rechtover mij en An en hebben heel wat moeten aanhoren die avond.
Photobucket


Natuurlijk weten wij vrouwen het altijd beter smile smile .
Zeker voor herhaling vatbaar. Het was na middernacht toen we thuiskwamen. Iedereen moest natuurlijk de dag erna gaan werken, behalve ik.  Ik kon lekker uitslapen want ik begon maar te werken in de namiddag.
En ik had meer dan tijd om me weer bezig te houden met mijn quilt in wording.

Photobucket

De eerste foto toont de designwall aan de ene kant van mijn kamer en de andere is de designwall met de quilt in wording.
Gisteren heb ik Balbina aan het werk gezet en vrijdag avond gaat ze de blokken meebrengen die ze reeds  aan elkaar heeft gezet.   Ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Je moet het maar gedaan krijgen, je blokken laten naaien door iemand anders smile smile smile !!!!!




Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Oh!!! Jammie!! Grieks!!!
    Wat heb je mooie designwalls,..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zag er inderdaad erg gezellig uit! Ben erg benieuwd naar je quilt in wording.....Tot snel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O heerlijk Grieks, nu zie dat de avond heel gezellig was
    Mooi je quilts
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen