Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 15 januari 2012

Te koop

Te koop : Prachtige woning te Bouillon . 
Velen  kennen ze als Gite b .
Ik weet het ... sommigen zullen hun ogen niet geloven,
want velen weten dat ik echt verknocht ben aan het huis.


Photobucket

Maar ik woon nu reeds een 2 tal jaren boven mijn zaak in een kamertje van ongeveer 4 meter op 4 meter.
En ik begin er eigenlijk wel een beetje genoeg van te krijgen  om zo klein en onaangenaam te wonen.
Ik heb een hele hoop nieuwe en leuke mensen leren kennen en nooit kan ik eens iets bij mij thuis organiseren of ze moeten er 160 km voor rijden.  Sommigen hebben daar geen probleem mee, maar toch ..... het bleef al een paar maanden in mijn hoofd knagen en deze week heb ik de knoop definitief doorgehakt.
Gelukkig heb ik nog mijn eigen stekje in Sensenruth, dus ik kan nog elke week naar mijn favoriets streek
in Belgie. En je leeft maar 1 keer, ik wil gewoon een thuis hebben tijdens mijn werkweek,  waar ik me prettig voel.
Als alles achter de rug is , ga ik voor mezelf een klein appartementje kopen en het gezellig inrichten.
Maandag komt mijn buur , die een immokantoor heeft , het huis eens bekijken en kunnen we alles vaststellen.
In dit huis heb ik geluk gekent, verdriet, maar ook veel gelachen.
Er zijn hier examens afgelegd zodat ik mijn hollands diploma kon halen, gezongen met al die Nederlandse quilters, weekends doorgebracht met zogenaamde vrienden die ik eigenlijk nooit meer zie door allerlei omstandigheden en scheiding.
Photobucket
Ik weet, als het moment is aangebroken dat ik voor de laatste keer de deur van gite-b zal dichttrekken , ik me zeker verdrietig zal voelen en er tranen zullen vloeien, maar ik moet nu deze nieuwe ingeslagen weg volgen wil ik weer volledig gelukkig zijn.  En iedereen is  van harte welkom bij mij thuis in Sensenruth.
Ik hou jullie op de hoogte. 

8 opmerkingen:

  1. Een moeilijk maar wijs besluit Hilde. Ook ik heb heel wat tijd in de Gite doorgebracht. Heel veel fijne herinneringen. We hebben gelachen en gehuild... geluierd en veel leuke dingen samen gedaan. We hebben hele hete zomerse dagen meegemaakt en winterse buien. En ook ik moet wel even slikken bij de gedachte dat de Gite verkocht gaat worden. Maar soms sla je in je leven een nieuwe weg in en moet je afscheid nemen van dingen die dat in de weg staan. Ik hoop voor jou dat de Gite snel verkocht zal worden en je eindelijk aan je nieuwe leven in Brussel kunt beginnen. En ach... het ging er altijd voornamelijk om dat we elkaar zagen en waar en hoe dat is, dat is niet belangrijk......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk Hilde, prettig wonen is heel wat waard vooral als het voor de hele week is. Ik hoop dat het snel verkocht gaat worden zodat je een gezellig appartement kan kopen.

    Liefs Hennie Schutter (hennie1955)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, Hilde, wat een moedig besluit. Ik wens je alle geluk bij de verkoop en hoop dat je spoedig een koper zult vinden om daarna een nieuwe weg in te slaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De hoofdprijs in de staatsloterij weer niet gewonnen helaas. Anders wist ik het wel.

    Maar je hebt gelijk. Je leeft hier en nu en dat betekent keuzes maken.

    Ik hoop voor jou dat er snel een gegadigde komt zodat je zelf iets leuks kunt kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan het me heel goed begrijpen dat je de Gite gaat verkopen. Zelf heb ik er een leuke week gehad voor 2 jaar geleden. Misschien dat we je een keer kunnen bezoeken in Senseruth.

    Dikke knuffel Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hilde, ik bewonder je....een moeilijke beslissing, maar in het leven moet je niet alleen achterom kijken. Kijk dus vooruit..en maak je leven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee keer heb ik het bericht gelezen om het te geloven. Ik weet hoezeer je aan dit fijne huis verknocht bent en het was er heerlijk toeven. Maar je weet zelf wat het beste voor je is. Soms is het goed om je hart te volgen en soms is het beter om je verstand te volgen. Geniet van de (vooral goede) herinneringen en start een nieuw leven op een nieuwe plek. Ik wens je een heel snelle verkoop zodat je het snel achter je kunt laten en heel veel geluk in je nieuwe huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hilde, ik lees weer eens bij op je blog en zie dat je weer een hoop heb meegemaakt. Wat een hoop leuke dingen maar ook verdrietig (van de vriend van Nadia). En wat een moeilijke keus moet het geweest zijn om te besluiten Gite B te gaan verkopen! Veel geluk!!!

    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen