Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 7 januari 2012

nieuw jaar , nieuwe dromen

Voila , ik ben weer terug van verlof en gisteren was mijn eerste werkdag !!!!

En onderstaande foto bewijst maar weer eens dat we het gevierd hebben met sommige klanten.

Photobucket

En natuurlijk , tijdens mijn verlof, heb ik weer  de werkmicrobe niet kunnen onderdrukken.
Ik ben begonnen met het dichten van de gaten in mijn Nieuw dak.  Ik hoor jullie nu al denken : een nieuw dak en ze moet al gaten dichten ?
Ja inderdaad, mijn dak werdt hoger geplaatst en zo ontstonden er gaten zoals jullie op de foto zien.
Ik heb deze opgevuld met isolatie zodat de wind en de koude er niet meer door kan komen. Nadien ga ik zelf proberen het dak te isoleren.  Moet ik zeker zelf kunnen doen. Jullie kennen wel mijn mooi sticker
Sometimes the best man for the job is a women !!!  En dit ga ik ook weer in 2012 bewijzen yes yes.

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Tijdens de nieuwjaarsdagen is het ook altijd drukker bij Nadia en dan heb ik haar even geholpen haar klanten te bedienen.  We hebben verschillende leuke foto's genomen maar deze is toch de leukste volgens mij smile


Photobucket

Tijdens deze dagen is het altijd leuk om veel kaarsen te laten branden. Ik doe dit wel gedurende heel het jaar maar , enkele weken geleden vond ik op de rommelmarkt in de Marollenwijk deze echte zilveren kandelaar.
Ik had reeds de vorige week een andere gekocht, maar deze bleek echt zilver te zijn en ik betaalde er maar 20 euro voor.  Moet hem echter nog mooi opblinken, maar ik ben niet zo een bling bling vrouwtje, dus misschien laat ik hem ook zo. 

Photobucket



Morgen ga ik naar de kerk!!!!
Dirk is iemand die ik heb leren kennen via Agnes, hij is priester in een brusselse gemeente .

Deze vent heeft zoveel gevoel voor humor, we zitten op dezelfde golflengte.  We hebben elkaar nog donderdgavond gezien en zoveel gelachen.  Als je het niet weet denk je dus nooit dat Dirk een prisester is.  Hij denk dat ik het heel goed zou doen bij zijn vrijwilligers, maar ik denk niet dat hij weet dat ik soms een beetje gek doe smile  . Het is voor hem , op zijn uitnodiging, dat ik dus deze zondag naar zijn mis kom. En als je toekomt zal ik even naar je knipogen zegt hij al lachend.   En ik zal naar het altaar lopen met een roos zeg ik tegen hem , roept agnes onmid. : Niet toestemmen Dirk , want Hilde gaat het zekker doen en diegenen die me kennen weten dat ik dat niet laat voorbij gaan  Ik kan het me al voorstellen , heel de kerk vol met mensen en ik die een roos naar de priester breng smiile smile
En TV brussel komt morgen zijn mis opnemen.  Het leuke eraan is dat deze mis elk jaar plaatsheeft in het Brussels. Het echte brussels zoasl velen wel zullen kennen. Een taal die aan het uitsterven is.
Dus alles is daar echt origineel in de Brusselse taal. Daarna is er een drink met porto en Bubbels.
Kijk ook eens naar deze video van kerstnacht , ik was uitgenodigd om er naartoe te gaan , maar was liever in Bouillon.  Er werden heel veel kaarsjes gebrand, kijk maar even , echt een heel leuk filmpje. Luister eens heel goed naar de woorden van het kleine jongetje dat ze iets vragen, echt grappig ..








O ja, nog het resultaat van mijn grap op het vliegveld. Deze grap is dus helemaal in het water gevallen.
Ik heb CC niet moeten afhalen want er waren vrienden van hem op het vliegtuig en deze brachten hem gelijk mee naar Brussel.
Gisteren is hij even langsgeweest om dag te komen zeggen en vanavond krijg ik mijn geschenkjes.
Ik ben heel benieuwd.  Ik heb hem allerlei dingen gekocht hij  leuk gaat vinden maar ook een emmer met 5 kg partymix. Hij is namelijk verzot op van die nootjes etc die je krijgt bij wijn, bier etc.  in een drankgelegenheid.  Kan me zijn gezicht al voorstellen. Kwestie van hem te laten knabbelen. smile 
Ik wens iedereen een leuk 2012, veel lachen en een goede gezondheid zijn het belangrijkste in mijn levensvisie.
En ik hoop dat ik binnenkort weer het quiltvirus te pakken krijg want nu is dit echt niet meer terug te vinden in mijn bloed.  Maar ik hou jullie op de hoogte
doei

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen