Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 29 december 2011

nog altijd in kerstsfeer

Zondag waren in Belgie de winkels open.

En daar mijn vriendin een cricket en co winkel heeft in Waterloo kon ik eindelijk eens naar haar toe gaan. Ik moest natuurlijk de winkel gaan keuren maar vooral gaan kijken of zij haar klanten wel even vriendelijk bedient als ik smile. En ja hoor, haar winkel zit regelmatig vol met mannen die de kleding van cricket willen kopen. We vonden zelfs een mannelijke klant die ons wou fotograferen.
Gelukkig had ik mijn kerstmutsen meegenomen, want je weet maar nooit !!!!
We hebben weer goed gelachen en taart gegeten, ik had  TAART  mee en zij was er ook lekkere gaan halen, gelukkig hebben we beide het ideale gewicht , dus was geen probleem smile smile smile ...

Photobucket

Vrijdag zijn Chicho, José en Virginie de laatste keer komen eten.  Ik moest CC s'nacht, voor ik naar Sensenruth vertrok, naar de vlieghaven  in Charleroi vlieghaven  , want hij vertrok rond 7.30 naar Spanje voor een weekje..  En Virginie en José hadden reeds mijn geschenk mee voor het nieuwe jaar. 
Een zilveren ketting met een mooi parel.  Ik was er helemaal weg van. Mooi en eenvoudig.  Bedankt hoor !!!!


Photobucket

De ketting was verstopt in dit leuke sneeuwmannetje.

Photobucket





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen