Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 29 december 2011

laatste grap in 2011 maar ook eerste van 2012

Woensdag was ik naar de kapper geweest en ik kreeg telefoon van CC die mij probeerde wijs te maken dat zijn wastafel op zijn voeten was gevallen, deze was wel van de muur gevallen, maar niet op zijn voeten natuurlijk. Ik zit hier in het ziekenhuis zegt hij tegen mij en ik tuimel er helemaal in.  Daar chicho niet lang  zulke verhalen kan volhouden, weet ik binnen de 10 minuten dat het niet waar was, maar dan , zeg ik zo langs mijn neus weg dat ik mijn haar heel kort heb geknipt.  Hij vond dat spijtig etc... , maar hij geloofde mij niet voor 100 %.
De dag erna komt zijn broer mij de beloofde cava brengen en bij belt naar cc  met een  gespeelde verbazing.:
HILDE HAAR HAAR IS KORT EN IN EEN SOORT FELL ORANGE. en ook Virginie neemt de telefoon over en  cc zijn verbazing en zijn spijt horen we langs de microfoon beiden aan.  Wij al helemaal plat van het lachen, want de dag erna kwamen ze dag zeggen voor het vertrek van cc.  Ik had nog een oranje puik liggen die ik keeg van de hollanders, toen ik mijn diploma moest halen om een goede hollander te worden. . 
Ik krijg altijd voor ze vertrekken naar mij een sms, omdat ik een tafelje vrijhoudt voor hen, met de tekst
on arrive !!!!
ik dus snel naar boven  en de pruik opgezet, op de foto zie je nog mijn eigen haar , maar we hadden alles goed vastgespeld natuurlijk.
Zitten ze reeds aan de tafel als ik in de frituur kom en de gezichten van mijn klanten maar vooral van chicho waren geld waardt.  Hij roept, ik wist het dat je me nog iets ging lappen voor ik vertrek !!!!!
Hebben we weer goed gelachen. Dit was dus hoogstwaarschijnlijk de laatste grap van 2011..

Photobucket


En dan nu de eerste grap van het jaar 2012.

Chicho zit dus momenteel in Spanje en voor hij vertrok heeft hij ons verteld dat hij ginder zijn haar gaat laten knippen en dat het mogelijk was dat we hem niet gingen herkennen als hij terug kwam.
Ik zeg voor de grap, dan maak ik toch een plaat met Chicho erop!!!! Zitten we zo wat te lachen en dan zeg ik :  ik maak een plaat waarop staat Chicho, tu veut me marier ?  Dat durf je toch niet zegt hij, en dat moeten ze natuurlijk niet tegen me zeggen.  Ik kan me de gezichten al voorstellen van al die wachtende mensen in de luchthaven.  Ik zeg tegen cc dat ik een echt groot laken ga gebruiken om deze tekst goed te laten zien aan de wachtende.  Als ik hem afzet is hij er toch niet gerust in , en zegt , je weet dat ik nooit wil hertrouwen, als je dit doet moet ik de politie roepen met handboeien etc... , dus ik zeg al lachtend dat hij het wel zal zien.
Nu wat heb ik nu gedaan ?
Ik heb een papier afgedrukt van ongeveer 20 cm op 20 cm met deze tekst erop :

Photobucket

Ik kan me al de reakties voorstellen !!!
Vooral cc gaat kijken naar een groot laken en dat is het zulk een klein ding olé olé
Ik geniet er nu al van , erg he smile smile smile
Ik zit nu nog te denken of ik geen fles cava meeneem en die daar ga openen en met 2 bruisende glazen naar hem ga toelopen.  Nog even brainstormen hierover.  Ik heb nog tijd tot maandag 16.00 uur want dan komt hij aan.


1 opmerking:

  1. Oei, spannend, ik zou inderdaad twee glazen en een fles cava meenemen. Su-CC-es!

    BeantwoordenVerwijderen