Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

woensdag 28 december 2011

kerstmis is reeds voorbij

En natuurlijk hebben we het gevierd !!!!!

Ik had op de kerstmark te Aaken van die hele leuke kerstmutsjes gekocht.  En we hadden elkaar beloofd dat we deze gingen opzetten tijdens de laatste vrijdag voor kerst.  Natuurlijk heel veel hilaritieit in de frituur , de klanten vonden het prachtig en de complimentjes waren dan ook talrijk.  Gelukkig ben ik een heel nuchter iemand smile smile  yes yes  en geloof ook niet zo maar alles wat er gezegd wordt.

Les espagnoles waren natuurlijk van de partij en voor  deze gelegenheid hebben we verschillende flessen cava  (5) opengemaakt.  Chicho, zijn broer Josè Angel en Virginie waren ons komen versterken.  Chicho is vertrokken naar spanje, dus dat was weer een reden om te vieren.    De foto 's spreken voor zich.  Spijtig dat Michèle ziek was en dit niet kon meemaken.  Maar we gaan het begin van 2012 nog vieren , dus dat heeft ze nog te goed.





Photobucket




Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket




En ook met deze beide heren heb ik een glas Cava gedronken op het nieuwe jaar 2012.




Photobucket



Tijdens kers was ik alleen in Sensenruth.  Heel veel mensen vonden dat raar.  Ik had daar totaal geen probleem mee.  Ik was wel uitgenodigd bij verschillnede mensen, maar neen, lekker thuis was voor mij veel leuker.   Ik heb ook gewerkt aan mijn pladfonds.  Ik heb een deel van de kieren toegespoten met lastofine (tip van chicho en herman)  dus weer productief geweest.
Natuurlijk bij Nadia enkele leuke uurtjes doorgebracht.  En op kerstavond viel de electricitieit uit gedurende 2 uur.  Gelukkig heb ik altijd veel kaarsen branden, dus was nog sfeervol ook.  Tijdens 1 van onze strooptochen met chicho in Brussel op de rommelmarkten hab ik 2 mooie zilven kandelaar gekocht en die kwamen dus nu heel goed van pas.  Dus een goed boek gelezen bij kaarslicht.  Ja sommigen willen een man bij kaarslicht, ik neem dus een goed boek smile smile smile
Tijdens het eindejaar neem ik een paar dagen verlof.
Dus ik wens iedereen al een heel prettig eindejaar  en veel geluk en zeker een goede gezondheid in 2012.
Tot binnenkort

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen