Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 17 december 2011

kerstmarkt

Verleden week maandag ben ik met Nadia naar Aken geweest.
Natuurlijk moesten we onze kleerkast weer helemaal up to date maken en dan moesten we ook even de kerstmarkt bezoeken.
Mijn autokoffer was weer heel goed gevuld !!!!!
Neen , ik gebruikte geen photoshop om deze foto te bewerken. smile



Photobucket


Zelfs op de achterbank van de auto hebben we zakken moeten plaatsen.
Zou het dan toch waar zijn dat vrouwen shopalcoholics zijn smile ....

Ik was helemaal weg van deze mokken , rood met witte bolletjes, heel leuk voor in mijn keuken.

Photobucket

De kerstmarkt was heel sfeervol en we hebben ons dan ook aan de gluhwijn gewaagd en ook de duitse worsten waren niet te versmaden.
We hadden een hele leuke dag samen, een dag  die we volgend jaar zeker gaan herhalen.
We hebben veel gelachen , veel gepraat over verdriet en  wat we verwachten in  2012.
Kortom een vrouwendag ,zodat alleen vrouwen dat kunnen begrijpen. smile




Photobucket

Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Wat gezellig Hilde en is dat een broodje zuurkool met worst!!heerlijk
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit. Ik heb dit jaar alle kerstmarkten links laten liggen. Misschien krijg ik daar nu een beetje spijt van.

    BeantwoordenVerwijderen