Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 29 december 2011

beste wensen voor 2012

AAN ALLEN EEN LEUK MAAR VOORAL GEZOND 2012


Photobucket


Ik kreeg voor mijn verjaardag deze kaart van Michèle en ik beloof dat ik niet zal veranderen
HILDE  = always herself


Photobucket

2 opmerkingen:

  1. Ook voor jouw een goed, gezond en creatief 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast een heel goed uiteinden en een heel goed begin voor 2012, met veel liefde geluk en gezondheid en creativiteit

    Gr Joke

    BeantwoordenVerwijderen