Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

vrijdag 21 oktober 2011

weer een leuke song van mijn favoriete dj



Deze song gaat over het bijeenbrengen van alle continenten en liefde en muziek voor alle mensen
wat ook zo leuk is aan David Guetta, deze vent blijft gewoon heel simpel en maakt fantastisch  muziek.
Hij is multimiljonair en zie hem daar staan '' gewoon zichzelf zonder meer"
Hieronder de making of the video


Songtekst 

I can’t win, I can’t wait
I will never win this game without you, without you
I am lost, I am vain,
I will never be the same without you, without you

I won’t love, I won’t love
I will never make it past without you, without you
I can’t rest, I can’t lie
All I need is you and I, without you

Without….

You! You! You! You!
You! You! You! You!

Can’t erase, so I’ll take blame
But I can’t accept that we were strange without you, without you
I can’t quit now, this can’t be right

I can’t take one more sleep this night without you, without you
I won’t sob, I won’t cry
If you’re not here, I’m living life without you, without you

I can’t look, I’m so blind
Lost my heart, I lost my mind without you

Without….

You! You! You! You!
You! You! You! You

1 opmerking:

  1. Heerlijke muziek...

    Ennuh..... ik zie dat je nog steeds het adres van mijn (niet meer bestaande) weblog heb staan. Mijn nieuwe blogs zijn:
    http://rondomthe5oaks.blogspot.com/ (als je wilt weten wat ik allemaal doe)
    en:
    http://rondomthe5oaks.blogspot.com/ (als je wilt zien wat ik allemaal maak)
    Tot donderdag 13.00 uur... Dan kletsen we verder.

    BeantwoordenVerwijderen