Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 1 oktober 2011

ja ja

Eindelijk me weer even voor de pc gezet om nog iets te bloggen over wat ik hieronder nog beloofde.
De laatste tijd lijkt het wel of de tijd sneller gaat dan normaal. 
MAAR  ik beloof beterschap !!!!
Nu maandag komen ze bij thuis de tv en ook internet aansluiten. Dus ik kan dan ginder in Sensenruth weer spelen met mijn laptop smile smile.

EN VOOR ALLE NIEUWSCHIERIGEN ONDER  JULLIE ............ neen, neen, neen, .............ik ben niet verliefd op christof !!!
Hij is de zoon van mijn beste vriendin en we kennen elkaar al jaren.
We zijn samen met zijn drieen naar de bloemententoonstelling geweest van zijn vriend , dirk,  die priester is en dit evenement elk jaar organiseert in zijn kerk.  Zie blog hierover van verleden jaar in september 2010.
Er waren weer hele mooi bloemstukken.
Dit keer ben ik naar de nachteditie geweest.
Heel de kerk was verlicht met kaarsen en er heerste een heel feeerieke sfeer.
Ik ben niet zo heel kerks maar de sfeer was zo sereen dat ik er gerust nog wat langer had kunnen blijven.
Natuurlijk moest ik weer even gek doen, maar gelukkig kennen Dirk, Christof en Agnes mijn apestreken en ik denk dat onze lieve heer mij zo geschapen heeft.  smile smile  Dus alles is mij weer vergeven smile

Photobucket

Photobucket


Photobucket



Photobucket


Ook beloofde ik nog een verhaal over mijn verlof waar ik iets op de kop tikte ivm mijn quilthobby.
Elk jaar heeft er op 15 augustus een heel grote rommelmarkt plaats in Alle.
En dit jaar kon ik dit op de kop tikken voor 10 Euro.


Photobucket

Het is volledig met de hand gemaakt door de dh van een quiltser.  Zij stopte met haar hobby.
Ik kan er heel wat garen op kwijt en ik ben er heel blij mee.

En natuurlijk is er nog het verhaal van De vriendschapsquilt, maar dat verhaal ga ik volgende week vertellen maar ik kan zeggen dat hij prachtig is geworden.

Hieronder al een kleine impressie van de quilt.




Photobucket

3 opmerkingen:

  1. Wat zal dat schitterend zijn geweest
    Mooi je vriendschap quilt
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel sfeervol.
    Wat een mooie klosjeshouder. Echt een koopje!

    BeantwoordenVerwijderen