Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

woensdag 26 oktober 2011

flink gewerkt

Zaterdag was het dan zover !!!

We gingen het metalen rek in mijn gang ,vervangen door een houten overkapping tegen het pladfond.

Het zou heel wat meer plaats opleveren en nu kunnen we dus de gang hollen zonder schrik om door allerlei sausen en andere dingen te worden bedolven..

Chicho  was  reeds de week ervoor hout gaan kopen en had de houtconstructie reeds deels bij hem  thuis in elkaar gezet.
Hij beweerde dat het heel sterk ging zijn en dat ik er zoveel  ik zelf wou mocht op plaatsen.
Dus heb ik het zelf maar even uitgeprobeerd.
Ik ben op het pladform gekorpen en daar moesten natuurlijk foto's van op mijn blog komen.
We hebben heel veel gelachen en iedereen vindt het een verbetering.
Wat kan je dan nog meer wensen ?    .......

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Photobucket

Photobucket

Gelukkig is hij al gewoon dat ik af en toe een beetje gek doe. smile smile smile

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen