Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 23 oktober 2011

een zondagvoormiddag voor mij

Eindelijk eens een zondagvoormiddag voor mij alleen.
De laatste weken zijn deze opgeofferd aan het bezoeken van allerlie Brocantemarkten etc..
Maar deze voormiddag is eindelijk eens voor mij  alleen.
En dus kan ik nu de vriendschapsquilt laten zien die Yvon voor mij quilte !!!

Photobucket


Ze bracht verschillende andere quilts mee.
De vriendschapsquilt is prachtig geworden. Kijk maar naar de foto's.
Als binnenkort de gang in mijn huis is geverft , dan krijgt hij daar zijn defintief plaatsje.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

PhotobucketPhotobucket

Is hij niet prachtig geworden ?
Hij is gemaakt uit batikstoffen, dus geeft een heel mooi effect.

Ik wil iedereen bedankten die mee gedaan gewerkt heeft om deze quilt tot stand te brengen..
Ben er supperblij mee , ik ga er nog heel dikwijls naar kijken en de Inwoners van Sensenruth zullen hem zeker bewonderen als ze bij mij langskomen.

Bedankt nog eens allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!

3 opmerkingen:

  1. Prachtig! Wat vriendschap tot mooie dingen kan leiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik meende dat je em lang, als een soort straat door je gang wilde hebben. Maar zo is hij ooi mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden en hij zal zeker een blikvanger in je gang zijn. (Zou je de foto's misschien wat kunnen vergroten. Ik zie alleen maar kleine fotootjes en kan geen details onderscheiden.)

    BeantwoordenVerwijderen