Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

vrijdag 21 oktober 2011

een beetje ziek

Dit berichtje staat al een paar weken in concepten opgeslagen
Dus moest eigenlijk al ongeveer een maand geleden gepubliceerd zijn,
helemaal vergeten, maar ik had het beloofd, dus beter laat dan nooit
Onderutssen is CC alweer aan het werk .

CC, Chicho, zit een paar weekjes thuis met een tentinitus of zo iets
Leuk voor mij , kunnen we elkaar veel vaker zien, maar niet voor hem natuurlijk.
Hij is iemand die graag bezig is met allerlei dingen.
Misschen kan ik hem leren om stofjes te snijden ?

Wordt vervolgd smile , ik vraag het hem 1 van deze dagen olè

Photobucket



En natuurlijk moest ik daarvan een foto nemen,
We stuurden hem door naar vriienden en naar de mensen die hij kent in Spanje.
Ja mannen als ze iets mankeren, je moet ze verwennen natuurlijk want het blijven toch nog kinderen smile 

1 opmerking:

  1. Hij heeft in ieder geval gevoel voor kleur. Alles netjes ton-sur-ton hihihi. Beterschap.....
    groetjes uut Banthem

    BeantwoordenVerwijderen