Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 10 september 2011

laatste werkjes op quiltgebied

Ja hoor, het is me toch gelukt om nog enkele blokken klaar te maken en deels te appliqueren.
Nu het weer slechter wordt kom de zin om met naald en draad te werken weer bovendrijven.

Deze 3 blokken zijn bijna af, er moeten nog bloemknoppen gemaakt worden in 3D en ik hoop dat ik ze tegen einde volgende week klaar heb.

Photobucket


Photobucket


Photobucket



Een hele tijd geleden organiseerde ik een mistery  en Marie-jose had me gevraagd of ze dit kleine quiltje mocht gebruiken in hun bee.
Nu laat ze dus zien wat het is geworden.  Mijn hartenontwerp is dus het midddenstuk geworden van deze leuke quilt.


Photobucket



Hopelijk heb ik volgende week meer tijd om het 2de deel van mijn verlof  neer te pennen.
Ik ben nl ook naar verschillende rommelmarkten geweest en ik heb daar het koopje van het jaar gedaan op gebied ivm  mijn hobby.  Ik moet maandag nog een foto nemen, want '''' HET'''' staat nog bij mij in Sensenruth.  Voor amper 10 euro was is weer helemaal gelukkig !!!!

En onderstaande foto is reeds een voorsmaakje van een verhaal dat ik nog moet vertellen.
Dus ook later meer hierover.
Ik ga nu lekker in de tuin zitten naaien, mischien wel 1 van de laatste warme zonnige dagen van september...





Photobucket




4 opmerkingen:

  1. Mooi blok is dat geworden, Hilde.
    Jouw mooie applicaties hebben mij geïnspireerd. Ik ben ook begonnen met appliqueren.
    Zie ik daar vonkjes, op die laatste foto???
    Je maakt ons nieuwsgierig ;-))
    Groetjes,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk word dat blok.
    Wat een schitterend quilt
    En zo naar de foto te kijken ben je heftig verliefd,
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. verkouille conny13 september 2011 12:14

    Mooi blok Hilde. De verliefdheid spat vd foto af! Ik hoop echt dat ik juist ben ? Het ziet er wel een knappe uit (lol)

    Liefs conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je ons weer nieuwsgierig Hilde....
    Maarre.. je blokken zien er weer prachtig uit! Laatst had ik niet gereageerd op je blog, maar wat wordt je huis in Sensenruth al mooi!!!!! Leuk ingericht!

    BeantwoordenVerwijderen