Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

woensdag 24 augustus 2011

ik ben er weer hoor !!!!

He , ik ben weer in het werkland.

Dinsdagmiddag was het dan weer zover.
Mijn vakantie is weer officiel beeindigd.

Maar natuurlijk moet je de laatste dag toch afsluiten met een leuke gebeurtenis en dat heb ik dan ook gedaan.
Virginie, Angel , Chicho en ik zijn gezellig gaan eten bij de Griek.
De wijn vloeide rijkelijk en we hebben weer bijgepraat want we hadden elkaar 6 weken niet gezien.
Dus je kan je voorstellen dat we heel veel te vertellen hadden smile smile.... Al had Chicho me vrijdag al , na zijn thuiskomst opgebeld en heeft belgacom bijna 4 uur kunnen factureren, toch was er nog genoeg gespreksstof genoeg. smile

Ik ga het verslag van mijn verlof in 2 delen moeten opschrijven, want anders wordt het wel heel lang hoor, dit blogje.

Als ik verlof vertrek , is het eerste wat ik altijd doe : Bloemen halen voor in het huis.
Dus mooie witte en rood-roze rozen gehaald en floxen geknipt uit de tuin. Later werden deze vervangen door hortensia's die al naar de groene kant verkleurden door het koudere weer.  Maar toch nog heel mooi oogden om in huis te hebben.

De eerste twee dagen heb ik niets anders gedaan dan opruimen,schuren, borstelen etc,en natuurlijk mijn decoratiecoratiematerialen die ik meehad , proberen een plaats te geven in het geheel.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Photobucket


Quilts omhoog gehangen en mijn slaapkamer in orde gezet.
Velen van het forum zullen het bed nog herkennen.
Dit moet later nog in het wit worden geschilderd en zal dan zijn vaste plaats krijgen in 1 van de logeerkamers.
Maar zolang ik nog altijd geen eigen bed heb gevonden voor mezelf, gebruik ik dit nog maar eventjes.
Sommigen zullen nog wel de misteryquilt herkennen op de oude ladder, die trouwens prachtig dienst kan doen als quiltstanaard.
De kleuren passen perfect bij al mijn nieuw beddengoed.
Als jullie heel goed kijken zien jullie aan de wand allemaal oude wekkers hangen.
En het leuke is dat ik ze zelf heb omhoog gehangen met mijn oude vriend kloppie.
Dus ik kan nu zelfs alles omhoog hangen en ik moet niemand meer vragen om me te helpen....



Photobucket

Photobucket

Photobucket





4 opmerkingen:

  1. Zo met al die gezellige dingen om je heen ga je je ook steeds meer thuis voelen he. En wat zijn die muren weer prachtig geworden, net zo mooi als in bouillon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om te zien dat het huis nu langzamerhand steeds meer "THUIS" wordt. Maar ik neem aan dat je ook weer hard aan het werk bent geweest. Zondag skypen we en kltsen we verder.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er al hartstikke gezellig uit Hilde.
    gr. IngridL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. War heb jij toch een prachtig huis....je kunt zien dat daar hard en met liefde aan is gewerkt...

    BeantwoordenVerwijderen