Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 10 juli 2011

voila

Voila, hier het blok waar ik momenteel aan werk.

Ja ik weet het, dit blok ziet er wat verkreukelt uit, maar dat komt omdat ik het altijd moet wegleggen (zeg maar gerust snel weggooien) als er klanten binnenkomen.

Maar later strijk ik alles wel weer mooi glad.





Photobucket






Straks vertrek ik naar huis en er staat dus een doos klaar met 4 blokken, waarvan alle applicatie patroontjes reeds gesneden zijn.


Als ik deze kan afwerken tijdens mijn verlof en ik heel tevreden.


Morgen zal ik wel niet aan quiltwerk toekomen want 2 kinderen van mijn zus vertrekken samen met mij naar Bouillon.



We gaan samen aan de slag om het huis proper te maken na al het stofwerk.



Ja kuisen is niet mijn favoriete bezigheid, maar ja soms kan je er niet onderuit.



En hebben jullie al gemerkt dat de foto bovenaan mijn blog zo mooi is geworden ?



Leeuwin heeft hem voor mij bewerkt.



Hij is prachtig. Bedankt he Yvon !! XXX

























Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen