Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 9 juli 2011

verjaardagsparty

Zoals reeds eerder gezegd wat het feestje een succes.
Veel gelachen, leuke mensen gezien/terug gezien, genoeg gedronken (smile) en gedanst.
Er was aan iedereen gevraagd om een leuke tekst te maken over mij en inderdaad, sommigen hadden echt werk gemaakt van hun werkstuk.
Er werden veel kaarten gegeven met leuke teksten en anekdotes.
Maar 1 van de leukste, qua tekst dan vond ik toch deze van Michèle.
Deze die me kennen weten wel waarom ik deze zo leuk vond. :)



Photobucket

Ik kreeg ook een kaart met allemaal kaartjes aan elkaar geknoopt met de volgende tekst :
LIEVE JARIGE, voor je verjaardag had ik graag een date met jou... en dan nog wel in je slaapkamer...

Verschoten ? Alvorens je neen roept ... wil ik me toch even voorstellen... ik ben 1,36 m groot en 117 cm breed en mijn diepte bedraagt 47 cm..
Begint het te klikken ????Voel je al iets, wil je me zien ???
Ik durfde niet tot hier komen.. en daarom heb ik me in je mailbox verstopt..
tot straks xxxxx








En toen ik ging kijken naar mijn mail , was dit mijn slaapkamer verassing.
Ik had nog graag een meidenkast gehad voor mijn slaapkamer en christoff en agnes hadden deze voor mij staan.
Ik vind ze prachtig en ze zal zeker een plaats krijgen op de bovenverdieping van mijn Eden.




Photobucket

Hilde had voor mij een heel boek vol spreuken en bijpassende tekeningen gemaakt.
En sommige woorden waren vervangen door het woordje 'Friet' , wat tot leuke dingen leide.
Ik ga deze plastificieren en omhoog hangen in de frituur.




Photobucket






Photobucket


PhotobucketPhotobucket



Foto van mij en mijn petekind (uiterst links ) kon natuurlijk niet ontbreken




Photobucket






Christoff kreeg bloemen van mij voor zijn verjaardag, (zie blog pannenkoekenontbijt)


Photobucket





Photobucket









MIJn zus had een hele leuke tekst gemaakt voor mij en ik heb briefjes gekregen van mensen die mij hun gevoelens voor mij uitlegden , mooi allemaal en soms wel ontroerend.



a> Photobucket PhotobucketPhotobucket Photobucket





Photobucket










Photobucket









Photobucket




Er werden meer dan 200 foto's genomen en ik kan deze moeilijk allemaal online zetten smile




We hebben ons goed vermaakt en daar ging het uiteindelijk om. En wie weet doe ik het volgend jaar nog eventjes over, maar dan ben ik wel weer een jaar ouder en wijzer :):):):)




En om af te sluiten een clip van dj David Guetta, een hele leuke dansplaat van de dj die mijn favoriet is. De cd's van hem worden grijsgedraaid in mijn auto.
Er werd wel niet zo gedansd als in het filmpje maar toch ..... hebben we ons uitgeleefd op zijn muziek :):):):):)....................

1 opmerking:

  1. Dat was een super party....... De volgende keer als je er weer een geeft..... (bijv. als je Sara ziet) Mmmmmm lijkt me leuk.....

    BeantwoordenVerwijderen