Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 14 juli 2011

sfeerfoto's

Een tijd geleden , toen ik de schuur buiten moest laten afbreken, vond ik nog een heel oud houten droogrek voor het stro of iets in dien aard (denk ik) te laten drogen.
En onmiddelijk moest ik denken : dit is een ideaal quiltrek !!!!
En wat denken jullie ervan ?




Photobucket




Ik moet het nog helemaal proper maken, ik ga het inwrijven met een produkt tegen de beestjes in het hout. Houtworm dus.
Maar ik heb toch al een paar quilts over de zetel gehanden om een klein idee te hebben




Photobucket



En vanuit mijn luie stoel heb ik een mooi zicht op mijn buurman zijn tuin.
Mijn tuin moet nog helemaal aangelegd worden, maar is niet direct voor nu.
We hebben vroeger samen beslist welke omheining ik het mooiste vond.
Ik mocht van hem kiezen en ik koos dus voor de blauwe natuursteen.
Ook besloten we de tuin niet helemaal af te sluiten.
Dus heeft hij een klein trapje gemaakt zodat ik toch naar hun tuin kan komen om op het terras samen iets te drinken.
Ik weet het, velen zullen dit raar vinden, maar ginder is het heel normaal.
En mijn buren aan beide kanten zijn echt leuke mensen.




Photobucket




En mijn buurman organseert ook elk eerste weekend van Augustus een hele grote bbq voor alle mensen die hij kent. Iedereen brengt zijn eigen eten en drinken mee. Alles wordt uitgestald en er is dus variatie genoeg.Elk jaar komt er ook een blues groep live optreden. Leuke avond verzekerd. Ik ben reeds uitgenodigd, dus kan me weer verheugen op weerzien van mensen die ik verleden jaar heb leren kennen via zijn initiatief.



Deze foto zet ik speciaal voor Anne op mijn blog. Zij werkt met klei en ik heb haar gevraagd om een moederkip te maken voor mijn 2 kleine kippetjes. Zo kan ze zien hoe ze moederkloek moet maken. smile.



Photobucket







Photobucket




En deze oude spiegel kocht ik op een rommelmarkt. Hij is nogal groot , maar moet er nog een spiegel voor kopen. Maar voor 20 Euro kon ik hem toch niet laten liggen. Als er geen spiegel inkomt gebruik ik hem wel voor iets anders. Ik kan er welke andere bedenken.




Photobucket


En deze bollen kreeg ik van Herman en Marc. Ze wilden ze weggooien. De buxustakken die in de bollen staken heb ik verwijdert en het gedroogde mos onderaan moet ik ook nog verwijderen en dan zie ik wel wat ik ermee doe.
Maar het zal wel iets origineel worden.
Ik hou ervan om van allerlei oude dingen iets leuks te maken.
Op de hoogte hou ik jullie zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen