Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 28 juli 2011

rover getest

Woensdagavond !!

Een gewone avond zoals elke week , maar dan opeens gebeurt het !!!

Komt er ineens een groot groen blinkend monster op mijn terras gereden.
Met 2 mannen  in die terreinwagen die al breed glimlachend naar me zitten te kijken.
Snel naar buiten gerend om hun "vriendelijk" te vragen mijn terras te verlaten want dit is niet voldoende sterk om hun monster te dragen.  Vroeger was er een hol ontstaan onder het terras en is het ingestort, man gewond en de graafmachine zat zeker 3 meter onder de grond. Dus ik ben nu extra waakzaam natuurlijk smile
Dus uiteindelijk werd hun landrover dan maar op de weg geparkeerd.
En wie waren die twee mannen ?
Herman en Mark natuurlijk die even binnen kwamen om iets te eten.
Maar ik wist dat  Herman zijn nieuwe wagen ook eventjes wou laten testen door mij , dus dat moet je mij geen twee keer vragen natuurlijk..........smile smile
Hij was een echte gentleman en nadat ik mijn schoenen had uitgeschopt hielp hij mij galant (? ) op de voorkant van zijn wagen.
We hebben volgende punten kunnen optekenen :

- de wagen is voor mij, klein van gestalte, te hoog om zelf op de motorkap te klimmen. Dus altijd hulp nodig van man en dat is met mijn karakter niet helemaal naar mijn zin.

Photobucket

- de verf is heel mooi maar iets te blinkend, je ogen gaan ervan tranen.smile
- als je de voeten op de schokdemper zet buigt deze lichtjes door.
- daarna, als men dan uiteindelijk op de motorkap beland, buigt deze enorm door. Dus de plaat is heel dun.
Wat deze wagen dan weer niet geschikt maakt om eventuele uitspattingen op de motorkap uit te voeren. smile
- De wagen is heel mooi en perfect afgewerkt aan de buitenkant.
- Binnenin heel mooi zwart leder interieur met mooie afgewerkte stiksels.  JA EEN QUILTER LET OP DE NAAIWERKEN IN EEN AUTO
- De stoelen pasten perfect rond mijn .. achterwerk.

Photobucket

- Stuur perfect rond (smile) gemaakt en het instrumentenbord oogt prachtig.
-  ik heb niet gekeken naar de km teller.  Maar misschien maar beter ook  , mijn boete van mijn vorige overtreding moet ik nog krijgen , wat hoogstwaarschijnlijk ook een verlies van enkele weken rijbewijs zal bevatten.
- Ik heb nog niet met deze wagen gereden maar misschien komt dat er wel eens van als ik het heel lief vraag smile
Photobucket

Conclusie die ik uit deze punten moet trekken :

Mooie prachtige wagen maar doe niets op de motorkap wat deze kan doen doorbuigen en verdik niet want anders passen de zetels niet meer mooi rond je lichaam hahahhaha

Bedankt he mannen voor deze test. XXX

Het was een leuk weerzien , de avond was voor mij WEER geslaagd.
Binnenkort zien we elkaar op de afgesproken datum in Bouillon en dan is het weer FIESTA OLé OLé

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen