Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 24 juli 2011

nog maar een weekje

Nog maar een weekje en dan ben ik in verlof !!!!!

Ik ben een koffer aan het vullen met allerlei spullen die ik moet meenemen.  Ook alles wat hier nog staat , dat eigenlijk ginder een plaatsje moet krijgen in mijn huis, gaat mee  vanavond.  En toen kwam ik dit quiltje tegen.
Ik het het ooit gekregen van mijn broer, die de amish in America bezocht en dit voor me meebracht.
Het is volledig met vilt gemaakt.  Misschien toch maar eens afwerken ....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Deze Week heb ik ook de harten toegekregen die Els voor me kocht in Nederland.  Door omstandigheden werden ze nog niet eerder opgestuurd.  Ik weet nog niet wat ik ermee ga doen maar ze gaan zeker gebruikt worden.
Photobucket

En terwijl ik deze dagblog schrijf zit ik lekkere roze pompelmoes te eten.  Ik ben de laatste maand ruim 2 kg aangekomen , dus die moet er terug af.  Want met het verlof in het vooruitzicht zou het anders wel eens 5 kg kunnen worden op het einde van de rit.  
Dus weer veel fruit , en ondertussen is de schotel al leeggegeten.  smile smile smile
Photobucket
En nu maken deze schaapjes maar lawaai in de tuin van mijn buur.
Ik zit hier toch in een kleine stad en als ik naar buiten kijk is het alsof ik midden in de natuur leef.

Photobucket

Volgende week geven ze beter zomerweer, dus kunnen we weer lekker in de tuin zitten.  Ik kijk ernaar uit, naar de zon.












2 opmerkingen:

  1. fijne, zonnige vakantie gewenst. Jammer dat we elkaar dit jaar niet zien in augustus...... Maar wie weet komt er nog een gelegenheid...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal dit jaar toch meer vakantie voor jou zijn dan de afgelopen jaren, want je huis is al bewoonbaar. Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen