Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 14 juli 2011

flink gewerkt

Maandag hebben Jorien, Jarno en ik heel hard gewerkt.
We zijn begonnen met het proper maken van de zolder, we werken van boven naar beneden.
Nogal logisch natuurlijk. :)
Er vallen nog veel stenen naar beneden die tussen de houten vloeren vast zitten.
Dus met een palletje alles vrijmaken en dan maar stofzuigen.




Photobucket




Photobucket


S'avonds zijn we samen gaan eten bij de Italiaan en s'morgens bij Nadia Koffiekoeken op het terras.
Het waren 2 leuke dagen.

En vanavond is het ook weer een fiesta in de Frituur en tegelijkertijd Toch een afscheid.
Chicho vertrekt voor 5 weken op vakantie naar Spanje.
Hij gaat samen met zijn broer Angel José en Virginie naar zijn ouders die in Spanje wonen.
Vanavond komen ze me gedag zeggen en iets eten en drinken natuurlijk.
Ik zal hem echt missen. Hij is 1 van mijn beste vrienden geworden.
Er gaat geen dag voorbij zonder dat we iets horen vazn elkaar en gisterenavond ( of nacht) nog een 2 tal uren via gsm gepraat en gelachen .
Maar we kunnen elkaar ginds altijd bellen natuurlijk.
Ik wens hun een hele leuke tijd ginder.
Ze gaan een weekje naar Sevilla en ook een weekje naar de kust.
Dus pret gegarandeerd.
Het is ginder ook dat de verjaardag zal gevierd worden van Virginie.
Ik heb al een verrassingsenvelop meegegeven aan CC.
Deze foto zette ik op de voorkant.
Dikke kussen uit Belgie lieve Virginie !!!!







Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen