Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

vrijdag 8 juli 2011

applicatie herbegonnen

Eindelijk is mijn quiltdip weer over !!!!

Binnen een 3 tal weken heb ik eindelijk verlof.
En alhoewel ik ginder nog werk genoeg heb, ga ik toch verder naaien aan mijn quilts.

Dus ben ik begonnen met het bij elkaar zoeken van de stofjes.
Koffie en ontbijt genuttigd en het zoeken kon beginnen.





Photobucket





Photobucket





Photobucket

Alhoewel zoeken...

Ik ga voor de kleurrijke versie van deze quilt (zie eerdere berichten)
en ik hou dus totaal geen rekening met de kleurencombinatie.
En wonder bij wonder past alles bij elkaar.

Photobucket


Er bestaat ook een blog waar alle quilters hun reeds afgewerkte blokken kunnen tonen.

http://beyondthecherrytree.blogspot.com/

Leuk om anderen hun werk te bekijken.

Ook mijn bomenquilt gaat ginder weer onder handen worden genomen.




Photobucket

je kan hierover nog alles lezen op mijn oude blog.

http://www.bloggen.be/hildedeb/

Morgen ga ik het verslag schrijven over mijn verjaardagsparty.

Tot morgen , zwaai !!!!

2 opmerkingen:

  1. Nu je hebt meteen, na je dip, heel veel energie gekregen om aan dit mooie project te beginnen.
    Schitterend zal het worden.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo meissie. Onze aanwezigheid heeft je vast geinspireerd hihihihi. Of is het toch de naderende vakantie. En hij is echt schitterend geworden.... Mmmm moet nog met jouw quilt aan de gang maar moet de stof opzoeken voor de beizen (waar heb ik die nou gelaten...)

    BeantwoordenVerwijderen