Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 2 juni 2011

nieuw dak

En ja ze zijn eindelijk aan mijn dak begonnen !!!!
Dit werk was eigenlijk nog het laatste dat er moest gebeuren.
En hopelijk kan ik deze maandag het eindresultaat bewonderen.




Photobucket










Photobucket








Ze geven maandag heel wat minder mooi weer en dus kan ik beginnen met heel het huis proper te maken.
De muren moeten worden gestofzuigd , alles hangt vol stof , de grond moet grondig met water worden gereinigd etc...
Dus werk genoeg.
De voorbije weken heb ik in mijn tuin gewerkt.
Niet dat hij reeds af is, maar ik heb toch wel al enkele grotere planten aangeplant zodat ik er volgend jaar al van kan genieten.
Verschillende soorten horentia's , azalea's , rododenderons en klimplanten zijn aan mijn hof van eden toegevoegd.
Door de droogte van de laatste maanden heb ik steeds moeten kijken of alles wel genoeg te drinken kreeg. (smile)
Hieronder een impressie van hoe hij er nu ongeveer uitziet.
Ik heb maandag ook de haag helemaal uitgedaan zodat ik nu het maximale zicht heb op de mooie natuur achter mij. Ik ben gek op dit uitzicht, de koeien lopen er leuk te zijn, het ruikt naar gedroogd gras etc..





Photobucket










Photobucket










Photobucket













Photobucket










Photobucket










Photobucket






Verleden jaar plante ik deze klimroos tegen mijn gevel en hij is dit najaar echt in de groei geschoten, er staan verschillende prachtige rozen in bloei.




Photobucket










Photobucket





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen