Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 16 juni 2011

moeilijke beslissing genomen fpfppf

Soms moet je in het leven zulke moeilijke beslissing nemen !!!!

Bij mij was dat dus woensdagmiddag het geval.

Een kleine uitleg  !!

Nu Zaterdag is het dus mijn verjaardagsfeestje.

En zoals elke vrouw ( en ook wel de mannen ) ondertussen al wel weet moet je dan natuurlijk een nieuwe outfit hebben.
Nou , toen ik een aantal weken geleden in Mechelen mijn keuze maakte uit een aantal  kledingstukken  van mijn favoriete kledingsmerk BIBA, wist ik nog niet goed welke van de 2 kleedjes ik zou aantrekken op de bewuste dag.
Ik ben echt geen moeilijk mens hoor, maar als ik in de winkel niet kan kiezen (stress , mijn gat niet te dik, ...etc   smile  )  koop ik dus beide stukken en dan kan ik later nog altijd kiezen wat ik wil aandoen.
SLIM VAN MIJ HE  HAHAHAHA
Dit waren dus de 2 kleedjes die ik kocht.
Ik heb enkele detail foto's genomen voor de lezers onder jullie die zelfs hun kleding zelf maken.

Photobucket

je kan de rok dus openritsen, breder maken etc...
Photobucket

ik kan er dus de kleine bolero over dragen als het frisser is .

Photobucket

of deze blauwe jurk , welke het dus is geworden voor zaterdag.




Photobucket

Photobucket

Allemaal goed en wel, maar dan kwam natuurlijk de heel moeilijke kwestie van : welke schoenen passen er het beste bij ?

Een vriendin van mij heeft een kledingwinkel en ik ,met mijn kleed en mijn schoenen, naar haar winkel en maar passen voor de grote spiegels.

En het zijn dus de blauwe bottekes geworden.  Voor de hollanders '' de laarsjes ''   smile
Gelukkig had ik deze reeds in de kast staan.

Photobucket

Maar terwijl ik bezig was met moeilijke beslissingen te nemen,  kreeg ik een sms van Mark dat ze voor mijn deur stonden.
Hun kantoor bevindt zich juist aan de andere kant van het plein waar ik in de winkel bezig was.
Dus ben ik even naar hun toegerent  en hebben we samen een glaasje champagne gedronken op mijn verjaardag.
Hun kantoorruimte bewonderd en mijn outfit laten bewonderen natuurlijk.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen