Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 9 juni 2011

ik ben het dus geworden

Ik ben het dus eindelijk geworden !!!
48 jaar oud en nog steeds een beetje onvolwassen. smile





Photobucket

Gisteren al een kleine party gehouden met mijn zus, broer en vrienden.





Photobucket






Photobucket


Lekkere taart gegeten en sommigen hadden toch geschenkjes meegenomen.



Photobucket






Christophe heeft voor mij op zijn blokfluit een stukje muziek gespeelt.





Photobucket


Hij verjaart ook binnen 10 dagen , we kennen elkaar al jaren en zijn hele goede vrienden.

Volgende week zaterdag is het dus het grotere feestje voor ongeveer 40 mensen.
Ook mijn spaanse goede vriend chicho verjaart volgende week , dus het zal weer ''FIESTA'' worden.
Hij kon gisteren niet komen want zijn ouders moesten worden afgehaald op de luchthaven.
Maar we hebben gisteren gebeld en gemaild, weer veel gelachen.
Gisteren kreeg ik dus ook veel smsen en telefoontjes , maar 1 leuke was zeker van mijn vriendin Nadia uit Bouillon.


Elke dinsdagmorgen zit ik daar koffie te drinken met klanten die ik al jaren ken en iedereen had een boodschap ingesproken in mijn voicemial via haar telefoon.


Ik heb ook geskyped met Yvon, die ik binnenkort in het echie kan zien. joepie !!!





Photobucket

Het leuke aan mijn nieuwe leven is dat ik zoveel mensen leer kennen die ik zelf leuk vind en ik hecht dan ook heel veel waarde aan vriendschap.
Ik ben op de leeftijd gekomen dat je kan kiezen met wie je graag contact wil hebben.
Neen, voor mij geen mensen meer om me heen waar ik niets aan heb.


Voordeel van levenservaring zeker.

Het was dus zeker een geslaagde verjaardag.
Ik zou zeggen, voor herhaling vatbaar, maar dan ben ik weer een jaartje ouder en ik moet nog even wennen aan het getal 48.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen