Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 23 juni 2011

het was gewedig !!!!

Ik heb momenteel niet veel tijd om hier een verhaal neer te schrijven maar dit is de eerste foto die er werd genomen.

Ikzelf op weg naar mijn eigen party !!

Photobucket

.

Volgende week heb ik bezoek in Bouillon van 3 BN.
Bekende Nederlanders ,Yvon, Harry en Miny komen een weekje logeren.
Ik zie hen zondag, maandag en dinsdag , de rest van de week moeten ze het met elkaar stellen.
Gelukkig hebben ze ook hun goddelijke blonde belg meegenomen en die houdt hen wel bezig.
Wordt weer een leuk weerzien en zie er erg naar uit.
We skypen wel regelmatig, maar toch is dit weer anders.

De rest volgt hopelijk nog deze week, anders is het voor de komende week.

1 opmerking:

  1. Wow wat een spetterende outfit...... De rest van het verhaal horen we zondag wel. En... de goddelijke blonde belg ziet er naar uit om zijn vlaamse vlam weer te ontmoeten hihihihi. Tot zondag. We zien er naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen