Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 30 juni 2011

eerst nog een andere verjaardag

Eerst vond er nog een verjaardagsfeestje plaats voor mijn verjaardagsfeest.
Chicho , een spaanse vriend van mij, werd 46 jaar.
We trekken veel met elkaar op en zijn veel op stap tijdens het weekend.
Beiden hebben we sterrenbeeld '' tweelingen'', dus dan weet je al zo dat we veel lachen en veel plezier maken.

Ik had een hele leuke tekst voor hem gemaakt en had enkele weken ervoor steeds wekelijks een klein geschenkje opgestuurd , maar hij mocht deze niet open tot op zijn verjaardagsdag.
En dan nog moesten ze worden opengemaakt bij mij in de frituur tijdens het taartuurtje .
Wij quilters weten wat een geduld je dan moet opbrengen, dus je kan je dan al wel voorstellen hoe moeilijk het dan wel voor hem moest zijn.
Hij is namelijk heel nieuwschierig. smile



Photobucket




Photobucket





Photobucket


Photobucket



Photobucket




Zijn ouders waren juist voor een paar weekjes vanuit Spanje naar Belgie afgezakt en ook zijn broer José Angel en vriendin Virginie waren van de partij.


Het was een hele leuke avond !!!!


Veel gelachen , gedronken en gewoon leuke gesprekken gehad met fantastische mensen.

En onderstaande foto toont al hoe hij zich amuseerde op mijn feestje hhahahhaha



Photobucket









jajjajajjaja chicho, ik weet dat je hier komt kijken.
























































Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen