Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 16 juni 2011

coup de coeur

Coup de coeur !!!
Wat wil ze hier nu weer mee zeggen, zullen de Nederlandse blogger zeggen ?
Nou, je ziet iets en bent meteen verloren of verliefd op iets.
En dit gebeurde bij mij zondagvoormiddag op de brocantemarkt te Waterloo.
Ik zocht al een tijdje een mooie garderobekast en eindelijk kwam ik hem/haar tegen.


Photobucket


Ze meet ongeveer 2 m en past perfect in het interieur van het huis.
Ook deze kast heb ik meegenomen.
Daar ik nog geen keuken geplaatst  heb en het hoogstwaarschijnlijk nog wel een jaartje zal duren voor ik deze laat plaatsen, had ik een kast nodig om mijn keukengerei in op te bergen.
Deze oude boekenkast, deels wit geverft, past perfect bij mijn plannen.

Later, als de keuken zijn juiste bestemming heeft gevonden, schilder ik de buitenkant in dezelfde kleur als de keuken en de binnenwanden in dezelfde kleur als de muren.

En als van idee verander of misschien een andere leuke kast op de kop kan tikken, kan deze nog altijd naar mijn atelier op zolder verhuizen en kan ik er mijn honderden boeken  in stockeren.

Marrtine en Agnes waren maandag mee naar Bouillon en na de levering moesten we natuurlijk de planken nog in de kast plaatsen.  Het leek nog een heel werk, niet zo gemakkelijk als je ons zo bezig zit !!!  smile


Photobucket


Photobucket



PhotobucketPhotobucket


En deze mooie bureau stond ook op de markt en ik vond hem zoooo mooi, spijjtg dat ik hem niet nodig had.





Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen