Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zaterdag 18 juni 2011

champagne met pannekoeken

Nou dat smaakt niet echt slecht !!!!!

Gisterenavond kreeg ik een sms van Christof waarin volgende tekst stond :

Binnen een dik etmaal  is het 4 decennia en 1 jaar geleden dat ik het levenslicht zag.
Om die reden nodig ik je uit voor een pannenkoekenontbijt rond 9 uur s'morgens.
En daar ik pannekoeken heel lekker vind kon ik dit onmogelijk aan mijn neus laten voorbij gaan.

Dus deze morgen vroeg uit mijn bedje en naar mijn pannekoekenontbijt gereden.
Toen ik daar aankwam waren Christof en Bart  al volop aan bakken.
Het rook lekker ,maar het smaakte nog veel beter.
Champagne werd opengeknald en het ochtendfeestje kon beginnen.

De foto's spreken voor zich ...........................................

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket

Neen hoor  !!! De  fles was niet voor mij alleen !!!!!


Photobucket

Photobucket


Vrijdagavond kreeg ik al bloemen van Stephane voor mijn birthday.
Mooie witte rozen en witte gerbera 's (denk ik  .....) 
Gelukkig had hij onthouden dat witte bloemen mijn favorieten waren. smile

Photobucket

Straks nog tot ongeveer 20.00 uur werken en dan beginnen we met een hele hoop mensen mijn verjaardag te vieren.   Olé Olé .....................






1 opmerking:

  1. MMMMM ziet er goed uit..... Heerlijk zoveel verrassingen rond je verjaardag. Ik hoop dat je een knalfuif hebt gehad.
    En het komend weekeind doen we het nog eens dunnetjes over als we in Bouillon zijn....

    BeantwoordenVerwijderen