Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

zondag 5 juni 2011

binnenkort 48 jaar

Nu woensdag 8 juni wordt ik 48 jaar oud.

Al moet ik zeggen dat ik me innerlijk nog steeds niet zo oud voel, maar ja dat zal iedereen wel zeggen over zichzelf. smile

En ik heb besloten om het dit jaar eens uitgebreidt te vieren.
Ik heb mensen uitgenodigt die iets voor mij betekenen.
Vrienden uit Bouillen en uit Nederland zullen het een andere keer met mij moeten vieren.
Binnen een paar weken is Yvon in Bouillon bij mij en morgen drinken we een glas met vrienden uit Bouillon.

Ik heb een dertigtal mensen uitgenodigt om samen met mij een glas te komen drinken op 18 juni.

Ik heb op de uitnodiging deze foto's gezet.

4 jaar oud






Photobucket



12 jaar oud en nog braaf

( en daar heb ik dus al verschillende opmerkingen over gehad) smile







Photobucket



nu 48 jaar in 2011








Photobucket



En wie me kent weet dat ik weer iets leuk heb bedacht.
Ik wil geen geschenkjes krijgen. Neen hoor,ik wil dat er een gedicht/ of een leuke gebeurtenis over mij wordt geschreven.
Kwestie om weer eens goed te kunnen lachen.

Diegenen die niet over genoeg fantasie beschikken mogen me altijd een audi A5 of een BMW Z4 als geschenk geven.

Al moet ik zeggen dat ik deze porche hieronder ook wel heel leuk vind.
Een klant van mij nam een foto van mij in zijn auto.
Deze wagen is helemaal voor mij gemaakt , maar ja ik zal nog wel een beetje moeten sparen en sparen en sparen ............. denk ik !!!!!





Photobucket








Photobucket




Maar ik blijf dromen hoor ...


Het gaat een hele leuke dag worden woensdag.


Ik hou jullie op de hoogte van de leuke gedichten etc....


1 opmerking:

  1. Hoi Hilde, maak er een mooie dag van. Dat gaat zeker lukken want 8x6=48 (als dat geen geluk brengt ...)

    BeantwoordenVerwijderen