Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 30 juni 2011

bezoek

Deze week maakten Yvon, Harry en Miny Bouillon onveilig !!!!

Toen ik zondag aankwam was het weer echt een blij weerzien.Op maandag werd dan mijn huis bekeken en hebben we nog even de tombeau de Geant oftewel het graf van de reus bezocht.
Lekker gegeten en weer heel veel koffie gedronken.
Spijtig genoeg moest ik dinsdag al weer vertrekken naar mijn werk, maar we zien elkaar wel weer.
Ik heb een hele mooie vriendschapsquilt gekregen, maar die moest nog even afgewerkt/gebiesd worden, dus die wordt binnenkort opgestuurd.
Ik heb er spijtig genoeg geen foto van genomen maar die komt later.






Photobucket








Photobucket


Ook mijn quilt werd omhoog gehouden en we vonden de ideale oplossing om hem omhoog te hangen zonder in de muur te moeten boren.





Photobucket








Photobucket




De tuin werd bewonderd !!!




Photobucket





Photobucket





Dit plaatje deed ons denken aan een romantische foto voor een kalender.





Photobucket


Daarna dus naar het graf van de reus, je kan de ogen mond en neus zien in de bossen.



Photobucket





Photobucket



Gelukkig hebben ze deze week nog mooi weer.

2 opmerkingen:

  1. We zijn weer thuis. Het was een heerlijke week en weer fantastisch om elkaar te ontmoeten. Wat vliegt de tijd toch als het gezellig is. Je huis wordt steeds mooier en als het helemaal af is dan is het met recht jouw "EDEN". Jammer dat ons weer zien kort weas maar we halen het wel weer in. Gite-B is een heerlijke plek om te zijn en we hopen er nog heel vaak te komen...
    Bedankt voor de gastvrijheid......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je huis wordt steeds mooier.....het owrdt hoog tijd dat we weer eens komen kijken. De NYB staat echt geweldig in je huiskamer!!

    BeantwoordenVerwijderen