Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

woensdag 13 april 2011

update 1 april

Ja, het was een echt succes hoor !!!

Velen trapten er echt in.

Ze staken het lootje dat ik bij elke bestelling af gaf in hun zak.

Sommigen zagen zelfs niet dat er een aprilvis stond op afgebeeld.
We hebben veel gelachen en binnenpretjes gehad.

Na het sluitingsuir hebben we nog met verschillende klanten gezellig wijn zitten drinken, foto's genomen etc.
Het werd een lange late maar o zo leuke avond.
Hieronder een foto van ons beide, we hadden een bunny op ons hoofd gezet etc.
jAAAA, als je iets doet, moet je het helemaal goed doen natuurlijk.
Ik had een roze strik rond mijn nek en Michele een staartje en een bunnyhoedje op.

We kunnen al beginnen te denken aan volgend jaar hahahha





Photobucket





MAAR er waren nog een paar mensen die dachten dat ze me konden pakkken op 1 april.



Ik vond een brief in de brievenbus van het nationaal verbond van frituristen.



In die brief stond dus , dat naar aanleiding van een recente enquette door mijnheer....mijn zaak was genomineerd vooor frituur van de maand.


Mijn frituur zou een maand in the picture geplaatst worden van april 2011 met een heleboel reclame etc..De huidige miss Belgie zou de frituur komen bezoeken in gezelschap van 2 BW.Later zou mijn euro vallen en zou ik begrijpen dat die 2 BW , bekende Wemmelaars dus HERMAN EN MARC waren.Ik vond dit al zo een hele rare brief en ik ben altijd op mijn hoede op 1 april.


Dus toen ik de brief eens goed nalas zag ik bij de sponsors onderaan HM PROJEKTS staan en toen viel mijn euro meteen.


Een hele goede grap en ik was er bijna ingetuimeld.



ik kan me hun voorpret en plezier al voorstellen toen ze dit opstelden !!!



Dit vraagt om een revanche natuurlijk hhahhahah



Photobucket






Dit zijn de gezichten achter de grap.
Over hen volgt later nog meer nieuws natuurlijk.
De foto van de steen ben ik nog niet vergeten.



Photobucket







Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen