Over mij

Mijn foto
Make it a great day, or not, the choice is yours. Iedereen welkom hier !!!!! Op deze blog vertel ik over : mijn nooit saaie leven, mijn passie voor quilten en allerlei andere creatieve uitspattingen, mijn vriendschappen, mijn nieuw paradijs, mijn vedrietige en gelukkige momenten. Indien je een vraag hebt of gewoon wil reageren op een bericht mag je me altijd een berichtje/mailtje achterlaten. Kijk ook eens om mijn 2 startpagina's waar ik moderator van ben. Je kan je er altijd voor aanmelden. http://patchwork.startpagina.be/ http://stitchery-quiltblogs.startpagina.be/

donderdag 21 april 2011

mijn eerste keer

Zondagnacht heb ik voor de eerste keer in mijn huis geslapen !!!!

En ik moet zeggen, het was wel wat koud s'nachts.

Dus heb ik maar een quilt klaargelegt om over het donsdeken te gooien volgende week als ik daar weer ben.




Photobucket


Ook mijn tuin staat weer mooi te wezen.

De Japanse kerselaar staat in volle bloei, de magnolia ziet er prachtig uit en de klimplanten die ik tegen de muur van de schuur plante , hebben het best naar hun zin.




Photobucket






Photobucket


Ik heb de hele dag buiten op het onafgewerkte terras doorgebracht.

Een oude eiken tafel , die in de keuken moet komen , is nu volledig afgeschuurd en met hulp van de buurvrouw en buurman hebben we hem helemaal in elkaar gezet.




Photobucket




Photobucket



Volgend weekend is het dus paasweekend en kan ik dus vanaf zondag naar ginder.


Ze geven prachtig weer en mijn broer komt naar ginder.


En eigenlijk heb ik niet veel zin om verder te werken , maar gewoon om te genieten van alles.





3 opmerkingen:

  1. Oh Hilde wat een heerlijk uitzicht zo met de tuindeuren open. Ik kan me voorstellen dat dat plekje jouw "Eden" is. Heerlijk dat je er nu kunt slapen en dus steeds meer dat huis tot jouw huis wordt. Miny en ik komen in Juni naar Bouillon en ik ben heel benieuwd wat er het afgelopen jaar allemaal is gebeurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er erg mooi uit Hilde. Je hebt al bergen werk verzet! Chapeau!

    Liefs conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na al dat harde werken van de afgelopen jaren moet jij je wel een prinses voelen in je eigen huis. Het wordt het komend weekend prachtig weer en dan komt de tijd van het grote genieten.

    BeantwoordenVerwijderen